A2A ha lanzado una encuesta para mejorar y subir de categoría; además de abrir una nueva línea de desarrollo; sus entrenadores militares.
T6A y el T38.....; justo después del encuentro con Wags
General
Pero bueno tampoco quiero decir nada mas, que luego me pasa lo que me pasa
Cuidadin con las modificaciones que tengamos, yo voto por volvernos atras......para esto vale mas qudarse y esperar....nunca vi actualizaciones tan ruinosas como las de estos de DCS...
DCS World
DCS World
DCS World
Last edited by flankercobra hace 7 años, edited 1 time in total.
DCS World
DCS World
Nuevo update de la Open Beta con cosas interesantes para el Hornet
DCS World
Fixed simulation hangs if your helicopter crashes with cargo still attached
Improved net synchronization of canopy animation.
ME. Corrected AI advanced actions behaviour when the coalition has been changed
Radio menu cutoff in VR has been fixed
Fixed F10 map coordinates having low precision in special mode
Sochi 761 kHz beacon is now correct on the F10 map
Multiplayer: Network protocol has changed
Map coordinates in status bar doesn't changes after format change until user moves mouse - fixed
DCS AV-8B by RAZBAM
UFC ALT Function is now fully functional:
- GPWS can be enabled/temporarily disabled
- Pull Up Cue (PUC) can be enabled/disabled
- Low Altitude Warning can be set.
- Radar Altimeter can be turned On/Off
- Selection of RADALT and GPS for Ground Level determination is enabled.
DCS: Black Shark 2
Fixed cockpit door slammed in closing
DCS: UH-1H Huey
Added cockpit door synchronization in multiplayer
DCS: Yak-52
Added canopy synchronization in the multiplayer
DCS: F/A-18C Hornet
Loft option on SMS page now works correctly for the AIM-7
Multi-Sensor Integration (MSI) added for LTWS radar submode
SA page declutter options added
HSI WPT coordinates format fixed for PRECISE mode
Game freeze in some Nevada missions fixed
DCS Fw 190 A-8
Prop Pitch Thumb Controls can now be assigned to a controller
DCS Bf 109 K-4
Added new missions for Caucasus map
Hornet Update
Hornet development continues with focus on the INS/GPS-guided weapons like the JDAM and JSOW, new functions to the air-to-air radar that includes Latent Track While Scan (LTWS) and Multi-Sensor Integration (MSI), and smaller updates like SA page declutter, AIM-7 lofting logic, updated multi-target attack capability for INS/GPS-guided weapons, new HUD symbology like FEDS air-to-air gunnery SIM training mode that displays predicted gun round impact, corrected NVG rendering, and PRECISE coordinate entry for both the Horizontal Situation Indicator (HSI) and INS/GPS-guided weapons
DCS World
DCS World
A alguien le ha pasado con la open beta que al aterrizar atraviesas la corteza terrestre y caes al inframundo. Ya todos los aviones de la misión quedan bugueados y si cambias de avión caes directamente del aparcamiento al infierno, excepto si estás en un barco. De cuatro vuelos el pasado finde me ha pasado en dos, con el Harrier inicialmente y una vez se activa el bug con cualquier otro que está en la misión.
DCS World
DCS World
DCS World
Si te digo la verdad Mirmi, hace mucho tiempo que solo tenemos una beta...a veces con distinta version y a veces con la misma.Mirmidonhace 7 añosPero si hay un porrón de problemas en la Beta 2.5.5!!!!
Pero bueno tampoco quiero decir nada mas, que luego me pasa lo que me pasa
DCS World
DCS World
Al margen de los dichosos mods que se los han ventilao cuidado que me ha desaparecido el menu de las radios, resulta que han cambiado varios luas por ahi tambien....Mirmidonhace 7 añosPero si hay un porrón de problemas en la Beta 2.5.5!!!!
Cuidadin con las modificaciones que tengamos, yo voto por volvernos atras......para esto vale mas qudarse y esperar....nunca vi actualizaciones tan ruinosas como las de estos de DCS...