Precioso!!! Quien sabe si algun dia en el futuro cuando me jubile y tenga tiempo me lo podre comprar pues me gustaria tenerlo y volarlo...pero tendre que esperar.
Aun asi si me fio del video, parece de una calidad excelente y un nivel detalle muy bueno.
Es un avion especial, ni es un caza puro ni es un bombardero puro pero dio un juego enorme en la guerra y seguro que se le puede sacar partido en DCS.
General
DCS World
DCS World
DCS World
Interesante mejora para los Aim-120
"Dear all,
While certainly not a Viper-only item, we've been making good progress on the AIM-120 INS guidance when the missile has no DL and out of HPRF seeker range.
Added a new active seeker with physical signal calculations and doppler search/doppler tracking (velocity gate).
We simplified the seeker gimbal model that results in a good improvement.
Added a new guidance processor with Kalman filtering and optimal guidance law (to account for target accelerations, target inertia, missile control loop inertia, and missile x-axis acceleration.)
Added datalink-aided INS.
Added aircraft weapon control system emulator for initial missile targeting and datalink support.
These changes will make the AIM-120 a much more lethal weapon for a Cheapshot."
"Dear all,
While certainly not a Viper-only item, we've been making good progress on the AIM-120 INS guidance when the missile has no DL and out of HPRF seeker range.
Added a new active seeker with physical signal calculations and doppler search/doppler tracking (velocity gate).
We simplified the seeker gimbal model that results in a good improvement.
Added a new guidance processor with Kalman filtering and optimal guidance law (to account for target accelerations, target inertia, missile control loop inertia, and missile x-axis acceleration.)
Added datalink-aided INS.
Added aircraft weapon control system emulator for initial missile targeting and datalink support.
These changes will make the AIM-120 a much more lethal weapon for a Cheapshot."
DCS World
DCS World
Actualización de DCS Release a la última versión de la Beta.
Es una actualización ENORME y trae muchas cosas.
UPDATE DCS RELEASE
Es una actualización ENORME y trae muchas cosas.
UPDATE DCS RELEASE
DCS World
DCS World
Este es uno de los videos de DCS que mas me han gustado.
Me hace recordar el lrago camino que llevamos cuando empezamos solo con el A-10 y el KA-5 y unos graficos de otra epoca y ahora tenemos esto. Nuestro simulador, el mejor simulador de combate aereo.
Me hace recordar el lrago camino que llevamos cuando empezamos solo con el A-10 y el KA-5 y unos graficos de otra epoca y ahora tenemos esto. Nuestro simulador, el mejor simulador de combate aereo.
No registered users