• Buscar
  • Entrar

escuadrón

Cruz de San Andrés

• Público
  • General
  • Presentaciones
  • Academia
  • Reactores
  • Helicópteros
  • Históricos
  • Av Comercial
  • Espacio
  • Videojuegos
  • Hardware
General

DCS World

• Previous
  • 1
  • …
  • 230
  • 231
  • 232
  • 233
  • 234
  • …
  • 815
  • Next
Astiles
Piloto

DCS World

hace 9 años

DCS World

hace 9 años
Ya sé cuál será mi regalo de Papa Noel :D Es impresionante, :shock:

Key Features of the DCS: AJS-37 Viggen include:
Highly detailed and accurate 6-DOF (Degrees of Freedom) cockpit.
Extensive and highly detailed aircraft modelling systems such as:
CK37 aircraft computer with navigation data, time on target, and fuel calculation systems.
Data input / output interface and pre-planned data cartridge functionality.
Automatic dead reckoning navigation and terrain contour matching position update system.
Flight instrument systems.
Electrical and hydraulic systems.
Advanced RM-8A jet engine modelling with thrust reverser, compressor surges and stalls.
Sophisticated high-resolution air-to-ground radar technology modelling the PS-37/A radar including:
Multiple radar amplifications and filter settings.
Obstacle detection mode.
Memory mode.
Air-to-Air mode.
Highly accurate advanced flight model based on real performance data and documentation.
Maritime reconnaissance capabilities to determine position, course and speed of vessels.
Advanced programmable weapons such as the RB-15F anti-ship missile with multiple waypoints and the configurable BK-90 “Mjolnir” Cluster munitions dispenser.
Detailed modelling of over 14 unique weapons and miscellaneous stores with multiple versions and delivery methods, ranging from rockets, bombs, to advanced air-to-ground missiles such as the command-guided RB-05A and the TV-guided RB-75 “Maverick” missiles.
Comprehensive 400+ page flight manual.
Extensive interactive & voiced training tutorials.

Several campaigns and missions including:
Caucasus campaign
Mini NTTR DACT campaign
Mini Caucasus introduction campaign.
Instant action and single player missions.
Rioku
Piloto

DCS World

hace 9 años

DCS World

hace 9 años
Los de ED liados son el F18, y los de Leatherneck con varios frentes bastante avanzados.

Será que el F18 de ED estará a mucho nivel y que Leather no llega a tanto, o WTF is happening?

Saludos
Image
flankercobra
Instructor
Patrocinador

DCS World

hace 9 años

DCS World

hace 9 años
Image
Image

Creo (esto es una suposición en base a las capturas del radar A/G del F18 que enlazó Jazz) que han encontrado una solución temporal al radar hasta que ED implemente el suyo, viendo esta captura la definición de ese radar es sorprendente. :shock: :shock: :shock:
Image
Abigor
Invitado

DCS World

hace 9 años

DCS World

hace 9 años
Rioku Los de ED liados son el F18, y los de Leatherneck con varios frentes bastante avanzados.

Será que el F18 de ED estará a mucho nivel y que Leather no llega a tanto, o WTF is happening?

Saludos
Si, varios frentes abiertos, y el primero de todos sin cerrar y cada vez más grande :evil:

Por mi parte se lo pueden comer con patatas el Viggen ese. Caí con el miguelito, pero una segunda no me la cuelan, y mira que cuando lo han tenido fino me ha gustado... pero se lo han vuelto a cargar en la 2.0.4 de Nevada :roll:

Si cada vez que se metan con un módulo nuevo, abandonan por completo el soporte a los anteriores, quien en su sano juicio les va a comprar algo a estos??
Last edited by Abigor hace 9 años, edited 1 time in total.
flankercobra
Instructor
Patrocinador

DCS World

hace 9 años

DCS World

hace 9 años
Esa es otra..., esperemos que este si lo hayan codificado como el resto de módulos de Razbam, Belsimtek y ED.... :roll: :roll: :roll:
Image
Rioku
Piloto

DCS World

hace 9 años

DCS World

hace 9 años
El tridente lo completan con el F14, que también lo tienen en desarrollo.

Saludos
Image
Astiles
Piloto

DCS World

hace 9 años

DCS World

hace 9 años
From Reddit AMA :

"Friday last week we submitted a QA build to ED for review, as soon as ED and we feel comfortable with the quality it will be out. Can't say exact date but soon!"
Todavía tendré que comprar también Normandía, que queda cerca del Mar del Norte ;)
Mirmidon
Instructor

DCS World

hace 9 años

DCS World

hace 9 años
Yo hasta que arreglen definitivamente el modelo de vuelo del MIg-21 no les compro nada más.

Que diferencia con Razbam por dios.
Image
Jazz
Instructor

DCS World

hace 9 años

DCS World

hace 9 años
Astiles Sophisticated high-resolution air-to-ground radar technology modelling the PS-37/A radar including:
Multiple radar amplifications and filter settings.
Obstacle detection mode.
Memory mode.
Air-to-Air mode.
:shock: :shock: :shock: :shock:
Image
matador
Piloto

DCS World

hace 9 años

DCS World

hace 9 años
Pues si... Pero... VIGGEN!!!